Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 943 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S MAHLE

ACP 943 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 943 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S
ACP 943 000S
mahle ACP 943 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S mahle
777.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351121521, 70817550, 8FK 351 121-521

numer części:

ACP 943 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora TRSA90
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 112
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635034159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA ACCORD VI, CIVIC VI, CIVIC VII, CIVIC VIII, STREAM 1.4-2.2 11.95-12.12

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S producenta MAHLE

HONDA

38800PDEE010M2, 38810PDEE02, 38810PLAE01, 38810PLC006

numery OEM:
HONDA      38 800 PDE E01 0M2
HONDA      38810PDEE02
HONDA      38810PLAE01
HONDA      38810PLC006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 943 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.