Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 949 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P MAHLE

ACP 949 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 949 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P
ACP 949 000P
mahle ACP 949 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351121071, 70817557, 8FK 351 121-071, ACP 949 000S

numer części:

ACP 949 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora TRSE09
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 100
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 7
Napięcie znamionowe [V] 12
ID głowicy cylindra (sprężarka) PB
nr EAN 4057635034227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA CR-V III 2.0 10.06-06.12
numery OEM:
HONDA      38 800 RZR Z521 M2
HONDA      38 800 RZV G020 M2
HONDA      38 810 RZV G01
HONDA      38810RZVG02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 949 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.