Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 949 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S MAHLE

ACP 949 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 949 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S
ACP 949 000S
mahle ACP 949 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S mahle
800.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 81.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351121571, 70817558, 70817558AP, 8FK 351 121-571, ACP 949 000P

numer części:

ACP 949 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora TRSE09
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 100
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 7
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka) PB
nr EAN 4057635034234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA CR-V III 2.0 10.06-06.12

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S producenta MAHLE

HONDA

38810RZVG01

numery OEM:
HONDA      38 810 RZV G01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 949 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.