Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco TRAKKER I AT190T36W (2004-2012) 360km » ACP 980 000S mahle
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At190t36w (2004-2012) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 980 000S MAHLE

ACP 980 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 980 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 980 000S
ACP 980 000S
mahle ACP 980 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 980 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 980 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 980 000S mahle
1,492.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351125771, 70817598, 8FK 351 125-771

numer części:

ACP 980 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora6SEU14C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]105
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635034630

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 980 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, Q5 2.7D/3.0D 06.07-05.17
numery OEM:
AUDI      8K0 260 805 C
AUDI      8K0 260 805 F
AUDI      8K0 260 805 J
AUDI      8K0 260 805 P
VAG      8K0260805C
VAG      8K0260805F
VAG      8K0260805J
VAG      8K0260805P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 980 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.