Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 19-0144 maxgear

Cylinderek hamulcowy 19-0144 MAXGEAR

19-0144 Cylinderek hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-0144
Cylinderek hamulcowy 19-0144
19-0144

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGH-300

numer części:

19-0144

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
otwór Ø [mm] 18
nr EAN 5907558520675

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 19-0144 MAXGEAR

CYLINDEREK HAM. OPEL CORSA/KAD

Cylinderek hamulcowy 19-0144 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Cylinderek hamulcowy 19-0144 producenta MAXGEAR

OPEL

24407364, 550008, 550135, 550140, 550143, 90009592, 90235420, 90374075, 90443259

DAEWOO

90235420

numery OEM:
OPEL      24407364
OPEL      550008
OPEL      550135
OPEL      550140
OPEL      550143
OPEL      90009592
OPEL      90235420
OPEL      90374075
OPEL      90443259
VAUXHALL      24407364
VAUXHALL      90009592
VAUXHALL      90235420
VAUXHALL      90374075
VAUXHALL      90443259
DAEWOO      90235420

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 19-0144 MAXGEAR w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.