Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 19-0638 maxgear

Klocki hamulcowe - komplet 19-0638 MAXGEAR

19-0638 Klocki hamulcowe - komplet MAXGEAR
maxgear 19-0638
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

19-0638

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość 1 [mm] 156,5
Szerokość 2 [mm] 155,1
Wysokość 1 [mm] 71,3
Wysokość 2 [mm] 66
Grubość [mm] 20,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Teves
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
nr EAN 5907558530797

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 19-0638 MAXGEAR

KLOCKI HAM. VW P. CC/EOS/GOLF/JETTA/PASSAT/POLO 03- KLOCEK ZEW 156MM!!!! Z CZUJNIKIEM

Klocki hamulcowe 19-0638 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE klocków hamulcowych 19-0638 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151B, 5K0698151, 8J0698151, JZW698151B, L1K0698151E, L5C0698151A

SEAT

1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151B, 5K0698151, 8J0698151, JZW698151B, L1K0698151E

SKODA

1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151B, 5K0698151, 8J0698151, JZW698151B, L1K0698151E

AUDI

1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151B, 3C0698151K, 5K0698151, 8J0698151, JZW698151B, L1K0698151E

numery OEM:
AUDI      1K0698151
AUDI      1K0698151C
AUDI      1K0698151E
AUDI      3C0698151
AUDI      3C0698151B
AUDI      3C0698151K
AUDI      5K0698151
AUDI      8J0698151
AUDI      JZW698151B
AUDI      L1K0698151E
SEAT      1K0698151
SEAT      1K0698151C
SEAT      1K0698151E
SEAT      3C0698151
SEAT      3C0698151B
SEAT      5K0698151
SEAT      8J0698151
SEAT      JZW698151B
SEAT      L1K0698151E
SKODA      1K0698151
SKODA      1K0698151C
SKODA      1K0698151E
SKODA      3C0698151
SKODA      3C0698151B
SKODA      5K0698151
SKODA      8J0698151
SKODA      JZW698151B
SKODA      L1K0698151E
VOLKSWAGEN      1K0698151
VOLKSWAGEN      1K0698151C
VOLKSWAGEN      1K0698151E
VOLKSWAGEN      3C0698151
VOLKSWAGEN      3C0698151B
VOLKSWAGEN      5K0698151
VOLKSWAGEN      8J0698151
VOLKSWAGEN      JZW698151B
VOLKSWAGEN      L1K0698151E
VOLKSWAGEN      L5C0698151A
FAW-VW      L1K0698151E
SVW      1TD698151

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 19-0638 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 19-0638 MAXGEAR:

2022-10-18
 5/5
Styki pasują, polecam..!
2021-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-27
 5/5
Szukałem po necie i znalazłem w tym sklepie najtaniej
2019-11-16
 5/5
Spełniają zadanie, nie piszczą. Dobry produkt.
2023-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-07
 5/5
zgodne z opisem, pasuję do passat b5 FL 1.8t
2022-10-18
 5/5
Styki pasują, polecam..!
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-16
 5/5
Spełniają zadanie, nie piszczą. Dobry produkt.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.