Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 19-0668 maxgear

Klocki hamulcowe - komplet 19-0668 MAXGEAR

19-0668 Klocki hamulcowe - komplet MAXGEAR
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

19-0668

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 164,7
Wysokość [mm] 68,7
Grubość [mm] 19,1
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy Brembo
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
nr EAN 5907558531046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 19-0668 MAXGEAR

KLOCKI HAM. FIAT P. DUCATO 02-

Klocki hamulcowe 19-0668 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE klocków hamulcowych 19-0668 producenta MAXGEAR

PEUGEOT

425244, 425245, 425459

FIAT

71752978, 71772525, 77362216, 77364859, 9949362, 9949517

CITROËN

425244, 425245, 425459

numery OEM:
CITROËN      425244
CITROËN      425245
CITROËN      425459
FIAT      71752978
FIAT      71772525
FIAT      77362216
FIAT      77364859
FIAT      9949362
FIAT      9949517
PEUGEOT      425244
PEUGEOT      425245
PEUGEOT      425459

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 19-0668 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 19-0668 MAXGEAR:

Kamil, Kobyłka
2025-05-07
 5/5
zgodne z opisem, pasuję do passat b5 FL 1.8t
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Norbert, Wrocław
2021-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2020-01-27
 5/5
Szukałem po necie i znalazłem w tym sklepie najtaniej
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-10-18
 5/5
Styki pasują, polecam..!
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Nikolas, Wojnowice
2023-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-10-18
 5/5
Styki pasują, polecam..!
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, Świnoujście
2019-11-16
 5/5
Spełniają zadanie, nie piszczą. Dobry produkt.
Jacek, Dzwola
2024-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, Świnoujście
2019-11-16
 5/5
Spełniają zadanie, nie piszczą. Dobry produkt.
Michał, Sochaczew
2024-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.