Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1697 maxgear

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1697 MAXGEAR

26-1697 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1697

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

26-1697

producent:

MAXGEAR

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ograniczenia producenta VW
Jednostka ilości Zestaw
Typ skrzyni biegów AG4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez materiału mocującego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1697 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW VW SHARAN/T4 Z USZCZELKą

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1697 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1697 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

01M325429, 098398425A

SEAT

01M325429

numery OEM:
SEAT      01M 325 429
VOLKSWAGEN      01M 325 429
VOLKSWAGEN      098 398 425 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1697 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1697 MAXGEAR:

Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.