Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0189 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0189 MAXGEAR

32-0189 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0189

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558552614

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0189 MAXGEAR

numery OEM:
OPEL      522621

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0189 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0189 MAXGEAR:

Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
Aneta, Białystok
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.