Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0404 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0404 MAXGEAR

32-0404 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0404

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1358/1148
nr EAN 5907558594980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0404 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. VW A80 89-91 PR TARCZE
numery OEM:
AUDI      893 609 722 A
AUDI      893 609 722 F

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0404 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0404 MAXGEAR:

2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.