Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0426 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0426 MAXGEAR

32-0426 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0426

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1062/498
nr EAN 5907558588255

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0426 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. DB W168 A-KLASA 98- 140-170 LE DO NUMERU J016124
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 420 02 85
MERCEDES-BENZ      168 420 14 85
MERCEDES-BENZ      168 420 17 85
MERCEDES-BENZ      A168 420 02 85
MERCEDES-BENZ      A168 420 14 85
MERCEDES-BENZ      A168 420 17 85

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0426 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0426 MAXGEAR:

2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.