Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0428 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0428 MAXGEAR

32-0428 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0428

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1056/503
nr EAN 5907558588279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0428 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. DB W168 A-KLASA 98- 140-170 LE OD NUMERU J016125
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 420 17 85
MERCEDES-BENZ      A168 420 17 85

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0428 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0428 MAXGEAR:

2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.