Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 43-0130 maxgear

Pompa paliwa 43-0130 MAXGEAR

43-0130 Pompa paliwa MAXGEAR
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

100219ES6

numer części:

43-0130

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619505144

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 43-0130 MAXGEAR

POMPA PAL. VW GOLF 1,3-1,8

Pompa paliwa 43-0130 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa paliwa 43-0130 producenta MAXGEAR

AUDI

026127025, 026127025A, 056127025A, 056127025B, 056127025C

VOLKSWAGEN

026127025, 026127025A, 056127025A, 056127025B, 056127025C

numery OEM:
AUDI      026 127 025
AUDI      026 127 025A
AUDI      056 127 025A
AUDI      056 127 025B
AUDI      056 127 025C
VOLKSWAGEN      026 127 025
VOLKSWAGEN      026 127 025A
VOLKSWAGEN      056 127 025A
VOLKSWAGEN      056 127 025B
VOLKSWAGEN      056 127 025C

Zastosowanie Pompa paliwa 43-0130 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 43-0130 MAXGEAR:

Jan, Gdańsk
2023-03-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.