Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0008 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0008 MAXGEAR

48-0008 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0008
291.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2022

numer części:

48-0008

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ograniczenia producenta With hub
Ograniczenia producenta Hub Height 96mm
Ciśnienie [bar] 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciężar netto [kg] 2
nr EAN 5907558503630

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0008 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. BMW E39/E46 DIESEL 120BAR
numery OEM:
BMW      1095155
BMW      1095748
BMW      32411095155
BMW      32411095748
BMW      32411095749
BMW      32413405196
BMW      32413413807
BMW      32413450765
BMW      32413450766
BMW      32416750938
BMW      32416754172
BMW      32416756575
BMW      32416756930
BMW      32416757465
BMW      32416761876
BMW      6750938
BMW      6754172
BMW      6756575
BMW      6757465
BMW      6761876

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0008 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.