Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0062 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0062 MAXGEAR

48-0062 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
287.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1005

numer części:

48-0062

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 90
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503043

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0062 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. VW MAŁA FLANSZA 100BAR NISKIE OSADZENIE
numery OEM:
SEAT      1H0 422 155 E
SKODA      535 145 157
SKODA      6N0 145 157
VOLKSWAGEN      030 145 157
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 BX
VOLKSWAGEN      535 145 157
VOLKSWAGEN      6N0 145 157 X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0062 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.