Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0488 maxgear

Wał napędowy 49-0488 MAXGEAR

49-0488 Wał napędowy MAXGEAR
194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0217MG

numer części:

49-0488

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M24 x 1,5
Długość [mm] 594
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Średnica 1 [mm] 84
Średnica 2 [mm] 72
nr EAN 5901619526750

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0488 MAXGEAR

PËúOî CITROEN XSARA 1,1/1,4 LE 91- 615MM

Wał napędowy 49-0488 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Wał napędowy 49-0488 producenta MAXGEAR

CITROËN

32721F, 32726F, 9626445580, 9626445680, 9632118880, 9632119080, 9632119180

PEUGEOT

32725W, 32726L, 32727F, 32728F, 3272Z3, 3272Z4

numery OEM:
CITROËN      3272.1F
CITROËN      3272.6F
CITROËN      9626445580
CITROËN      9626445680
CITROËN      9632118880
CITROËN      9632119080
CITROËN      9632119180
PEUGEOT      3272.5W
PEUGEOT      3272.6L
PEUGEOT      3272.7F
PEUGEOT      3272.8F
PEUGEOT      3272.Z3
PEUGEOT      3272.Z4

Zastosowanie Wał napędowy 49-0488 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.