Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0667 maxgear

Wałek wewnętrzny, mechanizm różnicowy 49-0667 MAXGEAR

49-0667 Wałek wewnętrzny, mechanizm różnicowy MAXGEAR
215.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-0667

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z prawej
średnica zewnętrzna [mm] 121
Długość [mm] 356
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 26
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 37
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 26
nr EAN 5901619549117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wałek wewnętrzny, mechanizm różnicowy 49-0667 MAXGEAR

WAúEK NAP╩DOWY Z PODPORą VW SHARAN KPL 266MM

Wałek wewnętrzny, mechanizm różnicowy 49-0667 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wałek wewnętrzny, mechanizm różnicowy 49-0667 producenta MAXGEAR

SEAT

02N409344E, 02N409345

VOLKSWAGEN

02N409344E, 02N409345

FORD

1121392, 1140358, 1m213B428AA, YM213A426BA

numery OEM:
FORD      1 121 392
FORD      1 140 358
FORD      1m21-3B428-AA
FORD      YM21-3A426-BA
SEAT      02N 409 344 E
SEAT      02N 409 345
VOLKSWAGEN      02N 409 344 E
VOLKSWAGEN      02N 409 345

Zastosowanie Wałek wewnętrzny, mechanizm różnicowy 49-0667 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.