Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0767 maxgear

Wał napędowy 49-0767 MAXGEAR

49-0767 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0767
219.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0612MG

numer części:

49-0767

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 751
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 50,7
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 100 498 0631
nr EAN 5907558599411

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0767 MAXGEAR

PËúOî VW POLO/FABIA PR 1,2/1,4/1,9

Wał napędowy 49-0767 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy 49-0767 producenta MAXGEAR

SKODA

6Q0407272BD

VOLKSWAGEN

6Q0407272BC, 6Q0407272BD, 6Q0407272BE, 6Q0407272BH, 6Q0407272DR, 6Q0407452EX, 6Q0407452FX, 6Q0407452GX

SEAT

6Q0407272BD

numery OEM:
SEAT      6Q0 407 272 BD
SKODA      6Q0 407 272 BD
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BC
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BD
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BE
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BH
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 DR
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 EX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 FX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 GX

Zastosowanie Wał napędowy 49-0767 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.