Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0885 maxgear

Wał napędowy 49-0885 MAXGEAR

49-0885 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0885
Wał napędowy 49-0885
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0208MG

numer części:

49-0885

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu M20 x 1,5
Długość [mm] 822
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 33
Średnica 2 [mm] 92
Średnica 1 [mm] 81
nr EAN 5901619510193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0885 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF IV/OCTAVIA 1,4/1,6/1,9SDI PR

Wał napędowy 49-0885 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy 49-0885 producenta MAXGEAR

AUDI

1J0407272BL

VOLKSWAGEN

1J0407272AC, 1J0407272AP, 1J0407272BN, 1J0407272CX, 1J0407272DA, 1J0407272EA, 1J0407272F, 1J0407452CX, 1J0407452DX

numery OEM:
AUDI      1J0 407 272BL
VOLKSWAGEN      1J0 407 272AC
VOLKSWAGEN      1J0 407 272AP
VOLKSWAGEN      1J0 407 272BN
VOLKSWAGEN      1J0 407 272CX
VOLKSWAGEN      1J0 407 272DA
VOLKSWAGEN      1J0 407 272EA
VOLKSWAGEN      1J0 407 272F
VOLKSWAGEN      1J0 407 452CX
VOLKSWAGEN      1J0 407 452DX

Zastosowanie Wał napędowy 49-0885 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.