Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0066 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0066 MAXGEAR

52-0066 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
maxgear 52-0066

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0066

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 406
nr EAN 5901619500040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0066 MAXGEAR

PRZEWÓD HAM. ELAST. FIAT P. BRAVA/BRAVO 95-02 LE
numery OEM:
ALFA ROMEO      46421966
ALFA ROMEO      46448593
ALFA ROMEO      60815436
ALFA ROMEO      71736970
FIAT      46421966
FIAT      46448593
FIAT      60815436
FIAT      71736970
LANCIA      46421966
LANCIA      46448593
LANCIA      60815436
LANCIA      71736970

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0066 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0066 MAXGEAR:

2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.