Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0148 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0148 MAXGEAR

52-0148 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
maxgear 52-0148
Przewód hamulcowy elastyczny 52-0148
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0148

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 261
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
nr EAN 5901619509449

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0148 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. VW T. A100 82-89 LE/PR 265MM

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0148 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 52-0148 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0004282635

AUDI

443611775A

VOLKSWAGEN

443611775A

numery OEM:
AUDI      443 611 775 A
MERCEDES-BENZ      000 428 26 35
VOLKSWAGEN      443 611 775 A

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0148 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0148 MAXGEAR:

Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.