Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0150 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0150 MAXGEAR

52-0150 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
maxgear 52-0150
Przewód hamulcowy elastyczny 52-0150
16.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0150

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 203
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M10x1
Gwint wewnętrzny 2 [mm] M10x1
Wymagana ilość 2
nr EAN 5901619501818

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0150 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. VW T. A4/A8 94-10 TARCZE LE/PR

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0150 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 52-0150 producenta MAXGEAR

AUDI

4E0611775L, 8D0611775E

VOLKSWAGEN

4E0611775F, 4E0611775L, 8D0611775E

SKODA

4E0611775L, 8D0611775E

numery OEM:
AUDI      4E0 611 775 L
AUDI      8D0 611 775 E
SKODA      4E0 611 775 L
SKODA      8D0 611 775 E
VOLKSWAGEN      4E0 611 775 F
VOLKSWAGEN      4E0 611 775 L
VOLKSWAGEN      8D0 611 775 E
SVW      4E0 611 775 L
SVW      8D0 611 775 E

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0150 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0150 MAXGEAR:

Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.