Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0159 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0159 MAXGEAR

52-0159 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0159

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Długość całkowita [mm] 244
Rozmiar gwintu 1 F10x1
Rozmiar gwintu 2 F10x1
nr EAN 5907558587234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0159 MAXGEAR

PRZEWÓD HAM. ELAST. FIAT T. BRAVA/BRAVO/MAREA 95-02 LE/PR
numery OEM:
ALFA ROMEO      46434372
ALFA ROMEO      71736920
ALFA ROMEO      71737689
ALFA ROMEO      7586906
ALFA ROMEO      7667806
FIAT      46556013
FIAT      71736920
FIAT      7586906
FIAT      7619751
FIAT      7632114
FIAT      7667806
FIAT      7670215
LANCIA      71736920
LANCIA      7667806

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0159 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0159 MAXGEAR:

2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.