Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 54-0128 maxgear

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0128 MAXGEAR

54-0128 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
maxgear 54-0128
Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0128
54-0128
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

55880MG/ROLKA

numer części:

54-0128

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 28
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5907558522051

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0128 MAXGEAR

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOROWK. FIAT

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0128 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0128 producenta MAXGEAR

FIAT

2994029, 504000410, 504086751

IVECO

504086751

numery OEM:
FIAT      299 4029
FIAT      2994029
FIAT      504000410
FIAT      504086751
IVECO      5040 86751
IVECO      504086751

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0128 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0128 MAXGEAR:

2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-12
 5/5
ok
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.