Sonda lambda | nieogrzewany | |
Liczba przewodów | 1 | |
Długość całkowita [mm] | 500 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 | |
nr EAN | 5907558578010 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0050 MAXGEAR
ALFA ROMEO | 5963516 | |
AUDI | 035 133 533 A | |
AUDI | 035 906 265 | |
AUDI | 035 906 265 B | |
AUDI | 035 906 265 C | |
AUDI | 200 906 265 A | |
AUDI | 200906265 | |
CHRYSLER | J0854 136 | |
FIAT | 112016 | |
FIAT | 4430291 | |
FIAT | 5963516 | |
FIAT | 59635160 | |
FIAT | 82357666 | |
IVECO | 5963516 | |
JAGUAR | AGU 1108 | |
JAGUAR | ERC 6193 | |
LANCIA | 112016 | |
LANCIA | 4430291 | |
LANCIA | 5963516 | |
LANCIA | 82357666 | |
NISSAN | 22690 01Y00 | |
NISSAN | 22690 06F00 | |
NISSAN | 22690 07G00 | |
NISSAN | 22690 07G01 | |
NISSAN | 22690 20R00 | |
NISSAN | 22690 30R00 | |
NISSAN | 22690 30R15 | |
NISSAN | 22690 55Y00 | |
NISSAN | 22690 V4060 | |
NISSAN | B2690 30R00 | |
RENAULT | 77 00 690 201 | |
RENAULT | 77 00 706 605 | |
RENAULT | 77 00 708 605 | |
RENAULT | 77 00 729 963 | |
RENAULT | J0854136 | |
SAAB | 75 30 140 | |
SAAB | 83 28 551 | |
SAAB | 93 17 751 | |
SAAB | 93 37 72 | |
SAAB | 93 37 726 | |
SEAT | 035 906 265 | |
SEAT | 035 906 265 B | |
SKODA | 035 906 265 B | |
SUBARU | 22690 AA000 | |
SUBARU | 22690 AA020 | |
SUBARU | 22690 AA030 | |
SUBARU | 22690 AA031 | |
SUBARU | 22690 AA040 | |
SUBARU | 22690 AA050 | |
SUBARU | 22690 KA000 | |
SUBARU | 46979 7000 | |
SUBARU | 46979 7100 | |
SUBARU | 46979 7110 | |
VOLKSWAGEN | 000 396 100 5 | |
VOLKSWAGEN | 035 133 533 A | |
VOLKSWAGEN | 035 905 265 B | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 200 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 200 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 35906265 | |
EAGLE | J0854136 | |
EAGLE | T0729963 |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0050 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0050 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.