Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Bmw 3 coupe (E92) 325 i (2007.09-2013.06) 218km » 72-0473 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 325 I (2007.09-2013.06) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-0473 MAXGEAR

72-0473 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0473
Sworzeń wahacza 72-0473
72-0473

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-416003

numer części:

72-0473

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Ciężar [kg]0,600
nr EAN5907558519433

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0473 MAXGEAR

SWORZEŃ WAHACZA TOYOTA P. COROLLA 97-09 LE/PR
numery OEM:
TOYOTA      43330-09090
TOYOTA      43330-19095
TOYOTA      43330-19115

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0473 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.