Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Wysokość [mm] | 47 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
nr EAN | 5907558538199 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja łożyska, wahacz poprzeczny 72-1285 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
2H0407183A, 7H0407151B, 7H0407151F, 7H0407152B, 7H0407152F, 7H0407183
VOLKSWAGEN | 2H0 407 183 A | |
VOLKSWAGEN | 7H0 407 151 B | |
VOLKSWAGEN | 7H0 407 151 F | |
VOLKSWAGEN | 7H0 407 152 B | |
VOLKSWAGEN | 7H0 407 152 F | |
VOLKSWAGEN | 7H0 407 183 |
Zastosowanie Tuleja łożyska, wahacz poprzeczny 72-1285 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.