Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-2713 maxgear

Sworzeń wahacza 72-2713 MAXGEAR

72-2713 Sworzeń wahacza MAXGEAR
113.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-416014

numer części:

72-2713

producent:

MAXGEAR

parzyste numery artykułów 43097
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Wymiar stożka [mm] 17,3
Średnica punktów mocowania [mm] 10,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy na dole
Ciężar [kg] 2,04
nr EAN 5901619556078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2713 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA TOYOTA P. LAND CRUISER 96- PR DOLNY

Sworzeń wahacza 72-2713 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Sworzeń wahacza 72-2713 producenta MAXGEAR

TOYOTA

4333039415, 4333039465, 4333039466, 4333039575, 4333039585

numery OEM:
TOYOTA      43330-39415
TOYOTA      43330-39465
TOYOTA      43330-39466
TOYOTA      43330-39575
TOYOTA      43330-39585

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2713 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.