Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » AC422537 maxgear

Osuszacz klimatyzacji AC422537 MAXGEAR

AC422537 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC422537

producent:

MAXGEAR

Czynnik chłodniczy R 134a
Materiał Aluminium
Dolot - Ø [mm] 8,60
Wylot - Ø [mm] 8,60
Średnica [mm] 60
Wysokość [mm] 184
Jakość/Klasa Easy Fit
nr EAN 5901619536728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC422537 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI VOLVO V40 95-03/ CARISMA 90-06
numery OEM:
MITSUBISHI      MB657712
MITSUBISHI      MB813589
MITSUBISHI      MB869217
MITSUBISHI      MB869218
MITSUBISHI      MB898319
MITSUBISHI      MB898320
MITSUBISHI      MB947538
MITSUBISHI      MR167787
MITSUBISHI      MR175419
MITSUBISHI      MR17542
MITSUBISHI      MR175421
MITSUBISHI      MR175422
MITSUBISHI      MR175696
MITSUBISHI      MR315071
MITSUBISHI      MR398069
MITSUBISHI      MR918516
VOLVO      30621525
VOLVO      30621526
VOLVO      30811998
VOLVO      30882921

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC422537 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC422537 MAXGEAR:

2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.