Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG1A, KG1W, KG0G) (2005.01-2007.12) 110km » 10391 meat&doria
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii Grandtour (kg0/1_) 1.9 Dci (kg1a, Kg1w, Kg0g) (2005.01-2007.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10391 MEAT&DORIA

10391 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10391

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Wymagana ilość1
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
dla numeru artykułu10391

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10391 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II, C8, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, XSARA, XSARA PICASSO, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA 1.8/2.0 03.94-
numery OEM:
ALFA ROMEO      9634131380
ALFA ROMEO      9634131490
ALFA ROMEO      9663264180
CITROËN      0000597075
CITROËN      597075
CITROËN      597098
CITROËN      94632641
CITROËN      9463264180
CITROËN      96341314
CITROËN      9634131480
CITROËN      96632641
FIAT      9634131380
FIAT      9634131490
FIAT      9663264180
LANCIA      9634131380
LANCIA      9634131490
LANCIA      9663264180
PEUGEOT      0000597075
PEUGEOT      597075
PEUGEOT      597098
PEUGEOT      94632641
PEUGEOT      9463264180
PEUGEOT      96341314
PEUGEOT      9634131480
PEUGEOT      96632641
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10391 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10391 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.