Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 10418 meat&doria

Cewka zapłonowa 10418 MEAT&DORIA

10418 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10418

producent:

MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10418 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 III, C6, C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 406, 407, 607, 807, RENAULT AVANTIME, CLIO II, LAGUNA II 3.0 10.96-
numery OEM:
ALFA ROMEO      0009633001580
ALFA ROMEO      9633001580
ALFA ROMEO      9663278480
CITROËN      0000597077
CITROËN      597077
CITROËN      597094
CITROËN      9633001580
CITROËN      96362683
CITROËN      9636268380
CITROËN      9664401880
FIAT      0009633001580
FIAT      9633001580
FIAT      9663278480
LANCIA      0009633001580
LANCIA      9633001580
LANCIA      9663278480
PEUGEOT      0000597077
PEUGEOT      597077
PEUGEOT      597094
PEUGEOT      9633001580
PEUGEOT      96362683
PEUGEOT      9636268380
PEUGEOT      9664401880
RENAULT      7701479027
RENAULT      9633001580
RENAULT      9664401880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10418 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10418 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.