Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 822-188-0 metelli cifam

Klocki hamulcowe - komplet 822-188-0 METELLI CIFAM

822-188-0 Klocki hamulcowe - komplet METELLI CIFAM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

822-188-0

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 822-188-0 METELLI CIFAM

numery OEM:
NISSAN      41060-32R94
NISSAN      41060-44F92
NISSAN      41060-80N90
SSANGYONG      481 300 50 11
SSANGYONG      481 300 5011
HYUNDAI      58101-20A00
HYUNDAI      58101-28A00
HYUNDAI      58101-28A20
HYUNDAI      58101-29A00
HYUNDAI      58101-29A10
HYUNDAI      58101-29A20
HYUNDAI      58101-29A40
HYUNDAI      58101-29B00
HYUNDAI      58101-2DA20
HYUNDAI      58101-33A00
HYUNDAI      58101-33C00
HYUNDAI      58101-34A21
HYUNDAI      58101-38A40
HYUNDAI      58101-38A60
HYUNDAI      X3B3485453
KIA      58101-3CA20
zamienniki:
363702160974
brak
MAGNETI MARELLI
FSL600
brak
FERODO
FSL1737
brak
FERODO
21725 00 C
brak
BRECK
New 086 C
brak
BRECK
J PA-194AF
brak
JAPANPARTS
J PA-590AF
brak
JAPANPARTS
J PA-591AF
brak
JAPANPARTS
J PA-H04AF
brak
JAPANPARTS
J PA-K14AF
brak
JAPANPARTS
PA-591AF
brak
JAPANPARTS
PA-H04AF
brak
JAPANPARTS
50-03-338
brak
ASHIKA
50-05-591
brak
ASHIKA
50-H0-004
brak
ASHIKA
222252
brak
NK
223401
brak
NK
223407
brak
NK
223412
brak
NK
223418
brak
NK
223423
brak
NK
1501222252
brak
SBS
1501223401
brak
SBS
1501223407
brak
SBS
1501223412
brak
SBS
1501223418
brak
SBS
1501223423
brak
SBS
0318.32
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 822-188-0 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 822-188-0 METELLI CIFAM:

2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.