Strona zabudowy | Oś przednia | |
Szerokość [mm] | 146 | |
Wysokość [mm] | 54,7 | |
Grubość [mm] | 19,2 | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia | |
System hamulcowy | Kelsey-Hayes | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą | |
nr EAN | 4040074496558 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 025 231 3019/A MEYLE Products
AUDI | 1J0 698 151 | |
AUDI | 1J0 698 151 A | |
AUDI | 1J0 698 151 B | |
AUDI | 1S0 698 151 A | |
AUDI | 2Q0 698 151 | |
AUDI | 6C0 698 151 | |
AUDI | 6R0 698 151 A | |
SEAT | 1J0 698 151 | |
SEAT | 1J0 698 151 A | |
SEAT | 1J0 698 151 B | |
SEAT | 1J0 698 151 H | |
SEAT | 1J0 698 151 J | |
SEAT | 1S0 698 151 A | |
SEAT | 1S0 698 151 B | |
SEAT | 2Q0 698 151 | |
SEAT | 2Q0 698 151 A | |
SEAT | 5C0 698 151 | |
SEAT | 6C0 698 151 | |
SEAT | 6C0 698 151 B | |
SEAT | 6Q0 698 151 | |
SEAT | 6R0 698 151 A | |
SEAT | JZW 698 151 A | |
SKODA | 1J0 698 151 | |
SKODA | 1J0 698 151 A | |
SKODA | 1J0 698 151 B | |
SKODA | 1J0 698 151 H | |
SKODA | 1J0 698 151 J | |
SKODA | 1S0 698 151 A | |
SKODA | 1S0 698 151 B | |
SKODA | 1S0 698 151 C | |
SKODA | 2Q0 698 151 | |
SKODA | 5C0 698 151 | |
SKODA | 6C0 698 151 | |
SKODA | 6C0 698 151 B | |
SKODA | 6Q0 698 151 | |
SKODA | 6R0 698 151 A | |
SKODA | JZW 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 151 B | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 151 C | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 151 J | |
VOLKSWAGEN | 1JE 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 1JE 698 151 B | |
VOLKSWAGEN | 1S0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 1S0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 1S0 698 151 B | |
VOLKSWAGEN | 1S0 698 151 C | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 5C0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 5C0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 5Z0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 5Z0 698 151 B | |
VOLKSWAGEN | 6C0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 6C0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 6C0 698 151 C | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 6R0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | JZW 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | JZW 698 151 AF | |
FAW-VW | 1J0 698 151 C | |
FAW-VW | 5C0 698 151 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 025 231 3019/A MEYLE Products w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 025 231 3019/A MEYLE Products:
Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.
W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.
Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.
Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.
Meyle to niemiecki producent części samochodowych, założony w 1958 roku przez Wernera Meinharda. Firma specjalizuje się w produkcji części zamiennych wysokiej jakości, takich jak łożyska, tuleje, wahacze, układy hamulcowe, układy kierownicze i wiele innych. Meyle oferuje części zamienniki do samochodów osobowych, ciężarowych oraz przemysłowych.
Zakres produkcji Meyle obejmuje części samochodowe do wielu marek samochodów, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Volvo, oraz wiele innych. Meyle produkuje również części do pojazdów budowlanych, rolniczych i przemysłowych.
Firma Meyle posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Chinach i Turcji. W Niemczech Meyle ma swoją siedzibę główną, gdzie znajduje się centrum badawczo-rozwojowe, a także fabryki produkujące części samochodowe.
Historia firmy Meyle sięga roku 1950, kiedy to Werner Meinhardt założył firmę zajmującą się produkcją części zamiennych. W 1958 roku firma zmieniła nazwę na Meyle, a w kolejnych latach zaczęła się specjalizować w produkcji części samochodowych. W 1995 roku Meyle wprowadził na rynek swoją linię części zamiennych o nazwie Meyle HD (Heavy Duty), skierowaną głównie do samochodów użytkowych i ciężarowych. W ciągu ostatnich kilku lat firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty i rozwija swoje fabryki na całym świecie, aby zapewnić klientom najlepszą jakość produktów i usług.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020