Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 050 006 0875 meyle products

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 0875 MEYLE Products

050 006 0875 Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. MEYLE Products
meyle 050 006 0875
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

6 PK 873, 6 PK 874, 6 PK 875, 6 PK 876, 6 PK 877, MRB0322

numer części:

050 006 0875

producent:

MEYLE Products

Długość [mm] 875
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074205617

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 0875 MEYLE Products

Pasek wielorowkowy (6PK875)

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 0875 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 0875 producenta MEYLE Products

RENAULT

7700743548, 7701064334

PORSCHE

99919234750

OPEL

4403472

FIAT

9652250580

MINI

11287534703

PEUGEOT

5750FN, 5750QQ, 5750XH

CITROËN

5750FN, 5750QR, 5750XH

TOYOTA

9091602602

numery OEM:
CITROËN      5750.FN
CITROËN      5750.QR
CITROËN      5750.XH
FIAT      9652250580
OPEL      44 03 472
PEUGEOT      5750.FN
PEUGEOT      5750.QQ
PEUGEOT      5750.XH
PORSCHE      999 192 347 50
RENAULT      7700743548
RENAULT      7701064334
TOYOTA      90916-02602
MINI      11 28 7 534 703

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 0875 MEYLE Products w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 0875 MEYLE Products:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
janusz, warszawa
2023-07-26
 5/5
Zawsze kupuję MEYLE dobra firma.
Mariusz, Warszawa
2020-01-25
 5/5
Część dobierana po numerze nadwozia, pasuje idealnie
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski zgodne z zamówieniem ok
Andrzej, Lubaczów
2020-01-11
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części meyle
Wiktor, Sandomierz
2022-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części zamiennych Meyle

 

Meyle to niemiecki producent części samochodowych, założony w 1958 roku przez Wernera Meinharda. Firma specjalizuje się w produkcji części zamiennych wysokiej jakości, takich jak łożyska, tuleje, wahacze, układy hamulcowe, układy kierownicze i wiele innych. Meyle oferuje części zamienniki do samochodów osobowych, ciężarowych oraz przemysłowych.

Zakres produkcji Meyle obejmuje części samochodowe do wielu marek samochodów, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Volvo, oraz wiele innych. Meyle produkuje również części do pojazdów budowlanych, rolniczych i przemysłowych.

Firma Meyle posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Chinach i Turcji. W Niemczech Meyle ma swoją siedzibę główną, gdzie znajduje się centrum badawczo-rozwojowe, a także fabryki produkujące części samochodowe.

Historia firmy Meyle sięga roku 1950, kiedy to Werner Meinhardt założył firmę zajmującą się produkcją części zamiennych. W 1958 roku firma zmieniła nazwę na Meyle, a w kolejnych latach zaczęła się specjalizować w produkcji części samochodowych. W 1995 roku Meyle wprowadził na rynek swoją linię części zamiennych o nazwie Meyle HD (Heavy Duty), skierowaną głównie do samochodów użytkowych i ciężarowych. W ciągu ostatnich kilku lat firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty i rozwija swoje fabryki na całym świecie, aby zapewnić klientom najlepszą jakość produktów i usług.