Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 050 006 1163 meyle products

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1163 MEYLE Products

050 006 1163 Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. MEYLE Products
meyle 050 006 1163
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1163, 6 PK 1164, 6 PK 1165, 6 PK 1166, 6 PK 1167, MRB0370

numer części:

050 006 1163

producent:

MEYLE Products

Długość [mm] 1163
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074223130

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1163 MEYLE Products

Pasek wielorowkowy (6PK1163)

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1163 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1163 producenta MEYLE Products

RENAULT

7700332862, 7700740637, 7700744380, 7700857065

FIAT

96170126, 9617012680, 9623436980, 9623684780, 96238647

CITROËN

5750C1, 5750L9, 5750M9, 5750RT, 5750TN, 5750WL, 96236849

PEUGEOT

5750C1, 5750L9, 5750M9, 5750TN, 5750WL, 96144511

LANCIA

96236847, 9623684780

numery OEM:
CITROËN      5750,.C1
CITROËN      5750.L9
CITROËN      5750.M9
CITROËN      5750.RT
CITROËN      5750.TN
CITROËN      5750.WL
CITROËN      96 236 849
FIAT      96170126
FIAT      9617012680
FIAT      9623436980
FIAT      9623684780
FIAT      96238647
LANCIA      96236847
LANCIA      9623684780
PEUGEOT      5750.C1
PEUGEOT      5750.L9
PEUGEOT      5750.M9
PEUGEOT      5750.TN
PEUGEOT      5750.WL
PEUGEOT      96 144 511
RENAULT      7700332862
RENAULT      7700740637
RENAULT      7700744380
RENAULT      7700857065
VOLKSWAGEN      030 145 933 AJ

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1163 MEYLE Products w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1163 MEYLE Products:

Mariusz, Warszawa
2020-01-25
 5/5
Część dobierana po numerze nadwozia, pasuje idealnie
Andrzej, Lubaczów
2020-01-11
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części meyle
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski zgodne z zamówieniem ok
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiktor, Sandomierz
2022-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
janusz, warszawa
2023-07-26
 5/5
Zawsze kupuję MEYLE dobra firma.
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części zamiennych Meyle

 

Meyle to niemiecki producent części samochodowych, założony w 1958 roku przez Wernera Meinharda. Firma specjalizuje się w produkcji części zamiennych wysokiej jakości, takich jak łożyska, tuleje, wahacze, układy hamulcowe, układy kierownicze i wiele innych. Meyle oferuje części zamienniki do samochodów osobowych, ciężarowych oraz przemysłowych.

Zakres produkcji Meyle obejmuje części samochodowe do wielu marek samochodów, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Volvo, oraz wiele innych. Meyle produkuje również części do pojazdów budowlanych, rolniczych i przemysłowych.

Firma Meyle posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Chinach i Turcji. W Niemczech Meyle ma swoją siedzibę główną, gdzie znajduje się centrum badawczo-rozwojowe, a także fabryki produkujące części samochodowe.

Historia firmy Meyle sięga roku 1950, kiedy to Werner Meinhardt założył firmę zajmującą się produkcją części zamiennych. W 1958 roku firma zmieniła nazwę na Meyle, a w kolejnych latach zaczęła się specjalizować w produkcji części samochodowych. W 1995 roku Meyle wprowadził na rynek swoją linię części zamiennych o nazwie Meyle HD (Heavy Duty), skierowaną głównie do samochodów użytkowych i ciężarowych. W ciągu ostatnich kilku lat firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty i rozwija swoje fabryki na całym świecie, aby zapewnić klientom najlepszą jakość produktów i usług.