Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 050 006 1580 meyle products

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1580 MEYLE Products

050 006 1580 Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. MEYLE Products
meyle 050 006 1580
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1578, 6 PK 1579, 6 PK 1580, 6 PK 1581, 6 PK 1582, MRB0431

numer części:

050 006 1580

producent:

MEYLE Products

Długość [mm] 1580
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074203019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1580 MEYLE Products

Pasek wielorowkowy (6PK1580)

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1580 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1580 producenta MEYLE Products

AUDI

03L903137A, 03L903137F

KIA

0K95K15909

FIAT

55193360

ALFA ROMEO

55193360, 551933600

DAIHATSU

9004831059

VOLKSWAGEN

03L903137A, 03L903137F, 06H903137H

SEAT

03L903137A, 03L903137F

numery OEM:
ALFA ROMEO      55193360
ALFA ROMEO      551933600
AUDI      03L 903 137 A
AUDI      03L 903 137 F
DAIHATSU      90048-31059
FIAT      55193360
SEAT      03L 903 137 A
SEAT      03L 903 137 F
VOLVO      3827273
VOLKSWAGEN      03L 903 137 A
VOLKSWAGEN      03L 903 137 F
VOLKSWAGEN      06H 903 137 H
KIA      0K95K 15909

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1580 MEYLE Products w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1580 MEYLE Products:

janusz, warszawa
2023-07-26
 5/5
Zawsze kupuję MEYLE dobra firma.
Mariusz, Warszawa
2020-01-25
 5/5
Część dobierana po numerze nadwozia, pasuje idealnie
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski zgodne z zamówieniem ok
Andrzej, Lubaczów
2020-01-11
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części meyle
Wiktor, Sandomierz
2022-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części zamiennych Meyle

 

Meyle to niemiecki producent części samochodowych, założony w 1958 roku przez Wernera Meinharda. Firma specjalizuje się w produkcji części zamiennych wysokiej jakości, takich jak łożyska, tuleje, wahacze, układy hamulcowe, układy kierownicze i wiele innych. Meyle oferuje części zamienniki do samochodów osobowych, ciężarowych oraz przemysłowych.

Zakres produkcji Meyle obejmuje części samochodowe do wielu marek samochodów, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Volvo, oraz wiele innych. Meyle produkuje również części do pojazdów budowlanych, rolniczych i przemysłowych.

Firma Meyle posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Chinach i Turcji. W Niemczech Meyle ma swoją siedzibę główną, gdzie znajduje się centrum badawczo-rozwojowe, a także fabryki produkujące części samochodowe.

Historia firmy Meyle sięga roku 1950, kiedy to Werner Meinhardt założył firmę zajmującą się produkcją części zamiennych. W 1958 roku firma zmieniła nazwę na Meyle, a w kolejnych latach zaczęła się specjalizować w produkcji części samochodowych. W 1995 roku Meyle wprowadził na rynek swoją linię części zamiennych o nazwie Meyle HD (Heavy Duty), skierowaną głównie do samochodów użytkowych i ciężarowych. W ciągu ostatnich kilku lat firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty i rozwija swoje fabryki na całym świecie, aby zapewnić klientom najlepszą jakość produktów i usług.