Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » MK032 monroe

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 MONROE

MK032 Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MONROE
monroe MK032
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032
MK032
monroe MK032 Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 monroe
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

MK032

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Długość opakowania [cm] 8,1
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 9
nr EAN 5412096178887

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 MONROE

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, VW PASSAT B2, SANTANA 1.3-2.8 05.72-

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 producenta MONROE

AUDI

811412323, 811412323C, 811412323CS, 811412323D, 812412323D, 8A0412323D, 8AO412323B

VOLKSWAGEN

811412323, 811412323C, 811412323CS, 811412323D, 812412323D, 8A0412323D, 8AO412323B

numery OEM:
AUDI      811 412 323
AUDI      811 412 323 C
AUDI      811 412 323 C S
AUDI      811 412 323 D
AUDI      812 412 323 D
AUDI      8A0 412 323 D
AUDI      8AO 412 323 B
VOLKSWAGEN      811 412 323
VOLKSWAGEN      811 412 323 C
VOLKSWAGEN      811 412 323 C S
VOLKSWAGEN      811 412 323 D
VOLKSWAGEN      812 412 323 D
VOLKSWAGEN      8A0 412 323 D
VOLKSWAGEN      8AO 412 323 B

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK032 MONROE:

Dariusz, Koronowo
2022-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Pruszków
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).