Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » MK147R monroe

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R MONROE

MK147R Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MONROE
monroe MK147R
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R
MK147R
monroe MK147R Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R monroe
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

MK147R

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 1,700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Długość opakowania [cm] 19,1
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 21,6
nr EAN 5412096195440

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R MONROE

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P (z łożyskiem) pasuje do: CITROEN JUMPER I, JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-3.0D 02.94-

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R producenta MONROE

PEUGEOT

1607691280, 503819, 503874, 503829, 503842, 5038F3

FIAT

1307242080, 1323166080

CITROËN

1607691280, 503842, 503874, 503829, 5038F3

numery OEM:
CITROËN      1607691280
CITROËN      5038.42
CITROËN      5038.74
CITROËN      503829
CITROËN      5038F3
FIAT      1307242080
FIAT      1323166080
PEUGEOT      1607691280
PEUGEOT      5038.19
PEUGEOT      5038.74
PEUGEOT      503829
PEUGEOT      503842
PEUGEOT      5038F3

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK147R MONROE:

Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Koronowo
2022-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Pruszków
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).