Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » MK313R monroe

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R MONROE

MK313R Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MONROE
monroe MK313R
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R
MK313R
monroe MK313R Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R monroe
Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R monroe
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

MK313R

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 1,000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Długość opakowania [cm] 18,7
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 11
nr EAN 5412096367649

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R MONROE

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P (z łożyskiem) pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, QUBO, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.2-Electric 06.05-

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R producenta MONROE

FIAT

51794798, 51804748, 51839931, 51890880, 51928745, 51963726, 52023098

CITROËN

1609274680, 1611313780, 5038G3, 5038G7, 5038J8

PEUGEOT

1609274680, 1611313780, 5038J8

numery OEM:
CITROËN      1609274680
CITROËN      1611313780
CITROËN      5038G3
CITROËN      5038G7
CITROËN      5038J8
FIAT      51794798
FIAT      51804748
FIAT      51839931
FIAT      51890880
FIAT      51928745
FIAT      51963726
FIAT      52023098
PEUGEOT      1609274680
PEUGEOT      1611313780
PEUGEOT      5038J8

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK313R MONROE:

Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Pruszków
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
Dariusz, Koronowo
2022-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).