Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A5 kabriolet (8F7) 3.2 FSI quattro (2009.03-2012.03) 265km » MK347 monroe
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 3.2 Fsi Quattro (2009.03-2012.03) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 MONROE

MK347 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MONROE
monroe MK347
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347
MK347
monroe MK347 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 monroe
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 monroe
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

MK347

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Długość opakowania [cm]14
Szerokość opakowania [cm]4,4
Wysokość opakowania [cm]14,5
nr EAN5412096439575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 MONROE

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: NISSAN CUBE, JUKE, LEAF, MICRA C+C III, MICRA III, NOTE, NV200, NV200 / EVALIA, PULSAR, QASHQAI I, SENTRA VI, TIIDA, X-TRAIL 1.0-Electric 03.02-
numery OEM:
NISSAN      253303K000
NISSAN      54320AX600
NISSAN      54320BC40A
NISSAN      54325AX000
NISSAN      54325ED00A
NISSAN      54325ED02A
NISSAN      54325JE20B
NISSAN      54325JE20C
NISSAN      54325JE21C
NISSAN      54325JE29E
RENAULT      8200200017
RENAULT      8200948647

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK347 MONROE:

Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Pruszków
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
Dariusz, Koronowo
2022-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).