Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » BM-BJ-4346 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4346 MOOG

BM-BJ-4346 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog BM-BJ-4346
Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4346
BM-BJ-4346
moog BM-BJ-4346 Sworzeń wahacza, Hybrid Core
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BM-BJ-4346

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 49,5
Wysokość [mm] 71
Wymiar gwintu M12X1.5
Wymiar stożka [mm] 16,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874761520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4346 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 16,5mm, krótki) pasuje do: BMW 3 (E36), Z3 (E36) 1.6-3.2 09.90-06.03
numery OEM:
BMW      31 12 1 096 685
BMW      31 12 1 140 398
BMW      31 12 6 758 510
MINI      31 12 1 096 685

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4346 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4346 MOOG:

2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.