Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L11500 monroe

Sworzeń wahacza L11500 MONROE

L11500 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L11500
Sworzeń wahacza L11500
L11500
monroe L11500 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L11500 monroe
Sworzeń wahacza L11500 monroe
Sworzeń wahacza L11500 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

L11500

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 2
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096266928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L11500 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 14,4mm) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), Z3 (E36) 1.6-3.2 09.90-05.05

Sworzeń wahacza L11500 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Sworzeń wahacza L11500 producenta MONROE

BMW

31121140398, 31126758510, 31121096685

numery OEM:
BMW      31 12 1 140 398
BMW      31 12 6 758 510
BMW      31121096685

Zastosowanie Sworzeń wahacza L11500 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.