Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Peugeot DJANGO Django 150 (M2) (2014.07-???) 11km » HY-BJ-1630 moog
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 150 (m2) (2014.07-???) 11km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza HY-BJ-1630 MOOG

HY-BJ-1630 Sworzeń wahacza MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

HY-BJ-1630

producent:

MOOG

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez MI-BJ-10371
zastąpiony przez MI-BJ-10371
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]46,7
Wysokość [mm]73
Wymiar gwintuM12X1.25
Wymiar stożka [mm]17
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,8
Szerokość opakowania [cm]8,2
Wysokość opakowania [cm]5,8
nr EAN4044197249640

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza HY-BJ-1630 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 17mm) pasuje do: VOLVO S40 I, V40; HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, ACCENT II, ACCENT IV, COUPE I, COUPE II, CRETA, ELANTRA III 1.0-3.5 09.82-
numery OEM:
HYUNDAI      5450322A00C
HYUNDAI      5450331600
KIA      5450322A00C
KIA      5450331600

Zastosowanie Sworzeń wahacza HY-BJ-1630 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza HY-BJ-1630 MOOG:

Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.