Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » OP-BJ-5375 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-5375 MOOG

OP-BJ-5375 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog OP-BJ-5375
Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-5375
OP-BJ-5375
moog OP-BJ-5375 Sworzeń wahacza, Hybrid Core

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

OP-BJ-5375

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 86,5
Wysokość [mm] 62
Wymiar gwintu M12X1.25
Wymiar stożka [mm] 16
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874755529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-5375 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: CHEVROLET LANOS, DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, LANOS, NEXIA, OPEL KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO 1.0-2.0 08.79-
numery OEM:
OPEL      1603120
OPEL      1603164
VAUXHALL      1603164
VAUXHALL      90140407
VAUXHALL      90272683
DAEWOO      90375505
DAEWOO      94786917
DAEWOO      94788122
DAEWOO      96216354

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-5375 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-5375 MOOG:

MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.