Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca zapłonowa » 2316 ngk

Świeca zapłonowa, Iridium IX 2316 NGK

2316 Świeca zapłonowa, Iridium IX NGK
ngk 2316
Świeca zapłonowa, Iridium IX 2316
2316
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (57 ocen)
numery handlowe:

DCPR9EIX

numer części:

2316

producent:

NGK

Rozmiar klucza 16 mm
Gwint zewn. [mm] 12,0
Długość gwintu [mm] 19,0
Świeca zapłonowa odkręcane złącze SAE
Położenie elektrod [mm] 3,0
Świeca zapłonowa Elektroda środkowa irydowa
Świeca zapłonowa 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa odkłócony, 5 kOhm
Świeca zapłonowa z płaskim gniazdem uszczelki
nr EAN 087295123164

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, Iridium IX 2316 NGK

Świeca zapłonowa DCPR9EIX rozmiar klucza: 16 długość gwintu 19mm Irydowa SAE stała pasuje do: APRILIA ETV, RST, RSV, SL, TUONO BUELL XB12R, XB12S, XB12SCG, XB12SS, XB12STT 50-5748 10.87-06.11

Świeca zapłonowa, Iridium IX 2316 ma zastosowanie do modeli samochodów

FERRARI

360 Spider, 360, 550 BARCHETTA, 612 SCAGLIETTI, ENZO FERRARI, F430, F430 Spider

Numery OE Świeca zapłonowa, Iridium IX 2316 producenta NGK

numery OEM:
SUZUKI      09482-00537
zamienniki:
OE052/R04
brak
CHAMPION
RA59GC/220
brak
CHAMPION

Zastosowanie Świeca zapłonowa, Iridium IX 2316 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, Iridium IX 2316 NGK:

Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Dębno
2022-03-16
 5/5
Bardzo OK.
Andrzej, Piastów
2021-03-26
 5/5
Ok
Tomasz, Warszawa
2023-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, warszawa
2020-04-21
 5/5
Dobór części bezproblemowy, sprawna wysyłka i dobrze zapakowane
Zbigniew, Recz
2020-05-06
 5/5
Dobra jakość wykonania i stosunkowo niski koszt
Romuald, Bobrowice
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, warszawa
2020-01-02
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta ngk teraz kupiłem 96463 i sprawuje się całkiem okej
Aleksander, Rybnik
2025-02-12
 5/5
Bardzo dobry produkt NGK 94124.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2021-01-22
 5/5
Przyzwoite świece. 25tys km na LPG przejeżdżają.
Tomasz,
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2020-01-27
 5/5
Udany zakup, nawet udało mi się wyrwać mały rabacik
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ngk do mojego samochodu
Krzysztof, Młochów
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Legionowo
2023-04-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Działają :) co więcej
Andrzej, Gliwice
2020-01-24
 5/5
Zamontowane, spełniają swoje zadanie
Andrzej, Lublin
2025-09-02
 5/5
OK
MAREK, KRZYŻ WLKP.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, WARSZAWA
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Antoni, Marki
2024-12-27
 5/5
OK
Andrzej, Lublin
2025-09-02
 5/5
OK
Arkadiusz, Józefosław
2023-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2019-10-21
 5/5
Wstawiona do Audi 80 2.0 ABT. Działa w porządku. Może autko nawet bardziej żwawe niż na standardowych BUR6ET. BUR6ET znoszą przebiegi 25 30tys max na LPG na tych liczę co najmniej podwoić ten rezultat.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok

Świeca zapłonowa


Świeca zapłonowa odpowiada za wytworzenie iskry w komorze spalania silników z zapłonem iskrowym, czyli popularnych benzyniaków. Jej nieprawidłowe działanie negatywnie wpływa na zachowanie ciągłości cyklu spalania, co w efekcie zaburza pracę silnika.

Zasada działania świecy jest bardzo prosta. Wysokie napięcie podłączone jest do elektrody centralnej umieszczonej w ceramicznym izolatorze. Iskra powstaje pomiędzy tą właśnie elektrodą a elektrodą boczną, która poprzez gwintowany korpus obudowy, podłączona jest do masy.

Świece zapłonowe sprzedaje się w trzech podstawowych kategoriach. Kryterium podziału w tym przypadku jest typ elektrody. Może to być element standardowy, irydowy lub platynowy.

Ważnym parametrem dotyczącym świec zapłonowych jest minimalna temperatura samooczyszczenia (dotyczy zanieczyszczeń powstałych w wyniku procesu spalania) oraz temperatura żarzenia (maksymalna temperatura pracy). Warto wiedzieć, że świeca wykazuje największą skuteczność w przedziale temperatur od 450 do 850 stopni Celsjusza.