Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48064 ngk

Cewka zapłonowa 48064 NGK

48064 Cewka zapłonowa NGK
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U1008

numer części:

48064

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326480642

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48064 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, REGATA, TEMPRA, TIPO, UNO; LANCIA Y10 1.0-1.5 09.83-07.04
numery OEM:
ALFA ROMEO      7582152
ALFA ROMEO      7663177
ALFA ROMEO      7698431
ALFA ROMEO      7746152
ALFA ROMEO      7746154
FIAT      7582152
FIAT      7663177
FIAT      7698431
FIAT      7746152
FIAT      7746154
LANCIA      7582152
LANCIA      7663177
LANCIA      7698431
LANCIA      7746152
LANCIA      7746154
FERRARI      7582152
FERRARI      7663177
FERRARI      7698431
FERRARI      7746152
FERRARI      7746154
MASERATI      7582152
MASERATI      7663177
MASERATI      7698431
MASERATI      7746152
MASERATI      7746154

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48064 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48064 NGK:

2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.