Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca zapłonowa » 91015 ngk

Świeca zapłonowa, V-Line 91015 NGK

91015 Świeca zapłonowa, V-Line NGK
ngk 91015
Świeca zapłonowa, V-Line 91015
91015
ngk 91015 Świeca zapłonowa, V-Line
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (55 ocen)
numery handlowe:

V-Line 41, VL41, ZFR5P-G

numer części:

91015

producent:

NGK

Rozmiar klucza 16 mm
Gwint zewn. [mm] 14,0
Długość gwintu [mm] 19,0
Świeca zapłonowa Przyłącze stałe SAE
Położenie elektrod [mm] 7,0
Świeca zapłonowa Elektroda środkowa niklowa
Świeca zapłonowa 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa odkłócony, 1 kOhm
Świeca zapłonowa z płaskim gniazdem uszczelki
nr EAN 087295810156

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, V-Line 91015 NGK

Świeca zapłonowa V-LINE NR41/ ZFR5P-G (cena za 1szt.) SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.0-1.4LPG 11.95-05.15
numery OEM:
AUDI      101 905 617
AUDI      101 905 617 R1
SEAT      101 905 617
SEAT      101 905 617 R1
SKODA      101 905 617
SKODA      101 905 617 R1
VOLKSWAGEN      101 905 617
VOLKSWAGEN      101 905 617 R1
LAMBORGHINI      101 905 617
LAMBORGHINI      101 905 617 R1
BENTLEY      101 905 617
BENTLEY      101 905 617 R1

Zastosowanie Świeca zapłonowa, V-Line 91015 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, V-Line 91015 NGK:

2021-05-09
 5/5
Bardzo dobrze silnik na tych świecach pracuje...
2023-10-04
 5/5
Zawsze kupuję świece NGK i nigdy się nie zawiodłem. Polecam.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-25
 5/5
Wszystko działa
2023-04-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-16
 5/5
Bardzo OK.
2025-04-16
 5/5
Niestety brakowało mi informacji o wartości momentu siły z jaką powinny być dokręcone świece.
2023-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-27
 5/5
OK
2025-02-12
 5/5
Bardzo dobry produkt NGK 94124.
2024-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-21
 5/5
Wstawiona do Audi 80 2.0 ABT. Działa w porządku. Może autko nawet bardziej żwawe niż na standardowych BUR6ET. BUR6ET znoszą przebiegi 25 30tys max na LPG na tych liczę co najmniej podwoić ten rezultat.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-09
 5/5
Działają, NGK 91039 - na razie przejechane kilkaset km i jest OK. Polecam
2020-01-21
 5/5
Jakość 5266 ngk bez zastrzeżeń. Polecam wszystkim jako alternatywa dla drogich oryginałów
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-16
 5/5
Działają :) co więcej

Świeca zapłonowa


Świeca zapłonowa odpowiada za wytworzenie iskry w komorze spalania silników z zapłonem iskrowym, czyli popularnych benzyniaków. Jej nieprawidłowe działanie negatywnie wpływa na zachowanie ciągłości cyklu spalania, co w efekcie zaburza pracę silnika.

Zasada działania świecy jest bardzo prosta. Wysokie napięcie podłączone jest do elektrody centralnej umieszczonej w ceramicznym izolatorze. Iskra powstaje pomiędzy tą właśnie elektrodą a elektrodą boczną, która poprzez gwintowany korpus obudowy, podłączona jest do masy.

Świece zapłonowe sprzedaje się w trzech podstawowych kategoriach. Kryterium podziału w tym przypadku jest typ elektrody. Może to być element standardowy, irydowy lub platynowy.

Ważnym parametrem dotyczącym świec zapłonowych jest minimalna temperatura samooczyszczenia (dotyczy zanieczyszczeń powstałych w wyniku procesu spalania) oraz temperatura żarzenia (maksymalna temperatura pracy). Warto wiedzieć, że świeca wykazuje największą skuteczność w przedziale temperatur od 450 do 850 stopni Celsjusza.