Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890068 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 NISSENS

890068 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890068
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068
890068
nissens 890068 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 nissens
1,398.01 zł
Kup

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890068

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 6
ID kompresora 6SEU14C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 140
Ø koła pasowego [mm] 100
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286382961

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A8 D3, A8 D4, Q7, PORSCHE CAYENNE, VW TOUAREG 4.0D/4.2D 05.03-

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 producenta NISSENS

AUDI

4471501542, 4471501720, 4471906401, 4471906402, 4472209960, 4E0260805BC, 4E0260805AE, 4E0260805AK, 4E0260805AQ, 4H0260805F, 7P6820803

VOLKSWAGEN

4471501542, 4471501720, 4471906401, 4471906402, 4472209960, 4E0260805BC, 4E0260805AE, 4E0260805AK, 4E0260805AQ, 4H0260805F, 7P6820803

numery OEM:
AUDI      4471501542
AUDI      4471501720
AUDI      4471906401
AUDI      4471906402
AUDI      4472209960
AUDI      4E0.260.805 BC
AUDI      4E0260805AE
AUDI      4E0260805AK
AUDI      4E0260805AQ
AUDI      4H0260805F
AUDI      7P6820803
SEAT      4471501542
SEAT      4471501720
SEAT      4471906401
SEAT      4471906402
SEAT      4472209960
SEAT      4E0.260.805 BC
SEAT      4E0260805AE
SEAT      4E0260805AK
SEAT      4E0260805AQ
SEAT      4H0260805F
SEAT      7P6820803
SKODA      4471501542
SKODA      4471501720
SKODA      4471906401
SKODA      4471906402
SKODA      4472209960
SKODA      4E0.260.805 BC
SKODA      4E0260805AE
SKODA      4E0260805AK
SKODA      4E0260805AQ
SKODA      4H0260805F
SKODA      7P6820803
VOLKSWAGEN      4471501542
VOLKSWAGEN      4471501720
VOLKSWAGEN      4471906401
VOLKSWAGEN      4471906402
VOLKSWAGEN      4472209960
VOLKSWAGEN      4E0.260.805 BC
VOLKSWAGEN      4E0260805AE
VOLKSWAGEN      4E0260805AK
VOLKSWAGEN      4E0260805AQ
VOLKSWAGEN      4H0260805F
VOLKSWAGEN      7P6820803

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890068 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.