Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890069 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890069 NISSENS

890069 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890069
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890069
890069
nissens 890069 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
1,114.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890069

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 7
ID kompresora 7SEU17C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 171
Ø koła pasowego [mm] 110
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286382978

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890069 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), Z4 (E89) 3.0 03.06-08.16
numery OEM:
BMW      4471906870
BMW      4471906871
BMW      4471906872
BMW      4471906873
BMW      4471906875
BMW      4471906876
BMW      4471906879
BMW      4472603490
BMW      64526956719

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890069 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890069 NISSENS:

2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 890069zobacz instrukcję montażu 890069

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.