Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890087 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 NISSENS

890087 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890087
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087
890087
nissens 890087 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 nissens

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890087

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DOOWON
Liczba rowków 6
ID kompresora DV9
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 90
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 90
Ø koła pasowego [mm] 110
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286383104

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SEAT MII, SKODA CITIGO, VW LOAD UP, UP! 1.0/1.0CNG 08.11-11.23

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 producenta NISSENS

VOLKSWAGEN

1H2620459, 1H2620491, 1S0820803A, 1S0820803B, 1S0820803C, 1S0820803F, 2E1610594, 2F0110242

SEAT

1H2620459, 1H2620491, 1S0820803A, 1S0820803B, 1S0820803C, 1S0820803F, 2E1610594, 2F0110242

SKODA

1H2620459, 1H2620491, 1S0820803A, 1S0820803B, 1S0820803C, 1S0820803F, 2E1610594, 2F0110242

numery OEM:
SEAT      1H2620459
SEAT      1H2620491
SEAT      1S0820803A
SEAT      1S0820803B
SEAT      1S0820803C
SEAT      1S0820803F
SEAT      2E1610594
SEAT      2F0110242
SKODA      1H2620459
SKODA      1H2620491
SKODA      1S0820803A
SKODA      1S0820803B
SKODA      1S0820803C
SKODA      1S0820803F
SKODA      2E1610594
SKODA      2F0110242
VOLKSWAGEN      1H2620459
VOLKSWAGEN      1H2620491
VOLKSWAGEN      1S0820803A
VOLKSWAGEN      1S0820803B
VOLKSWAGEN      1S0820803C
VOLKSWAGEN      1S0820803F
VOLKSWAGEN      2E1610594
VOLKSWAGEN      2F0110242

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890087 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.